Porady Ślubne – Pani Karolina

c7d249c7a5witam serdecznie🙂
moja suknia jest podobna do http://twojasuknia.pl/suknia-slubna,Elizabeth-Passion,E-2540T,2013,item,3184.html
podobna a nie taka sama bo mojej nie mogę nigdzie znaleźć a fotkę zapomniałam zrobić (ups!🙂 suknia jest w kolorze śmietankowym z nieco mniejsza aplikacja kwiatowa z prawej strony.
Jeśli chodzi o mnie jestem farbowanym rudzielcem o ciemniejszej karnacji tzn. dobrze się opalam nie jestem bielutka. Proszę o poradę jakie dodatki pasują do sukni empire śmietankowej ???
pozdrawiam Karola

Dobra rada:

Przy wyborze dodatków dla panny młodej o rudych włosach i ciemnej karnacji najlepiej sprawdzą się mocne kontrastowe kolory: fiolet, zieleń. Dodadzą charakteru całej stylizacji. Lecz pamiętajmy o tym żeby nie przesadzić. Akcenty typu buty, kolczyki czy bukiet nie przytłoczą całej stylizacji. Kryształowy grzebień lub delikatne kwiaty wpięte w koka idealnie nawiążą do aplikacji na sukience. Dla panien młodych które boją się eksperymentować z mocnymi kolorami mamy także wersję w klasycznej kolorystyce.

p1p2p4xp3

Skomentuj

