Porady ślubne – Pani Dominika

elena (1)Mam na imię Dominika, mam 26 lat i 14 września 2013 wychodzę za mąż:) Bardzo podobają mi się dodatki z Bloga prowadzonego przez Pani:)!!!A widziałam, że można napisać do Pań w sprawie porady dobory takowego.
Przesyłam w załączniku wybraną przeze mnie sukienkę – suknia jest szyta na miarę nie z katalogu lecz jej wzorem jest suknia firmy Igar Elena oraz tył sukni Igar NIvia-obie przesyłam w załączniku, moja suknia ma też tren).
Ponieważ sukienka jest bardzo prosta chciałabym trochę ożywić mój wizerunek. Myślałam o zmianie kwiata (ten wydaje mi się niezbyt ładny) bądź dodania czegoś innego do niej.
Zastanawiałam się nad fioletowym bądź różowym kwiatem bądź też kwiatem ecru np. z fioletowymi/różowymy perełkami w środku(suknie z reguły jesli mają kolorowy motyw jest to pas ale w moim przypadku część sukni tzw gorsetowa idzie na skos więc pas musiałby też tak być przymocowany co wydaje mi się chyba niezbyt dobrym pomysłem prawda?)
Bardzo proszę o szczerą poradę, być może mogłyby Pani mi pomóc coś takiego dobrać.
Byłabym wdzięczna także o propozycję, co do woalki bądź kwiata do wlosów (jedynie welon nie wchodzi w grę:)


Dobra rada:

Ciekawym pomysłem będzie dodanie do sukni kwiatu w kolorze. Zarówno delikatna kolorystyka będzie pasować do całości jak i mocny ożywiony kolor. Suknia jest na tyle prosta że można poszaleć z dodatkami. Wybór stonowanej kolorystyki sprawi że całość będzie romantyczna. Natomiast dodatki w kolorze fioletu dodadzą stylizacji szyku.

propozycja pani dominika

poradapropozycjapropozycja1

Skomentuj

