Torebka dla Panny Młodej … konieczność czy gadżet?

Jakiś czas temu, zastanawiając nad niezbędnymi akcesoriami dla każdej Panny Młodej naszło mnie pytanie : ” gdzie Panna Młoda trzyma na weselu puder, błyszczyk, chusteczki higieniczne?”🙂 Pierwsze do wpadło mi do głowy to, że zapewne świadkowa we własnej torebce nosi za Panną Młodą kosmetyki itp jednak nie uśmiecha mi się bycie zależną od mojej świadkowej. Wiadomo jak jest na takiej imprezie- życzenia, tańce, jedzenie, picie… nawet najbardziej trwały makijaż wystawiony jest na wielką próbę i bez drobnych korekt się nie obejdzie. Osobiście nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć na własnym weselu pod ręką korektora do twarzy i pudru🙂 Stwierdziłam, że elegancka torebka ślubna może być nie tylko przydatna, ale także może stanowić ciekawy dodatek, o ile jest dobrana do ślubnej stylizacji. Na ślubie oczywiście będę miała jedynie bukiet, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby na weselu paradować już z torebką🙂

Oto co znalazłam🙂 Osoby zainteresowane zamówieniem takich i podobnych torebek ślubnych zapraszam do kontaktu.

5 thoughts on “Torebka dla Panny Młodej … konieczność czy gadżet?

  1. Tak sobie pomyślałam, że skoro bukiety ślubne już mają różne kształty: wachlarze, kule, koszyczki, to czemu by nie połączyć bukietu z materiału z torebką?

      • Raczej o ukrycie małej torebki pod bukietem🙂.
        Wszystko zależy od sposobu noszenia torebki tj. czy byłaby to typowa kopertówka trzymana w ręku, czy też miałaby jakąś rączkę.
        Tak sobie myślę, że np. do zwykłej kopertówki (trzymanej w ręku) można dołączyć (przyszyć, przykleić itp.) dodatkową warstwę materiału (lub innego tworzywa) w taki sposób aby można było wsunąć pod nią rękę i do tej dodatkowej warstwy doczepić bukiet… Oczywiście to tylko teoria wymyślona na szybko… wszystko zależy od gabarytów torebki i bukietu🙂

Skomentuj

