11 thoughts on “Kryształowe Dodatki Ślubne/ Rhinestone Bridal Accessories

  1. Jestem prawosławna i szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o takiej ilości druhen… 2 pary świadków to podstawa, ale druhny to nowość… a poza tym cała ceremonia jest przepiękna i wielu katolików nam jej zazdrości🙂

    • Ostatnio dotarłam do opisu ślubów łemkowskich ( Łemkowie są prawosławni) Mój narzeczony jest w połowie Łemkiem. Na ślubach łemkowskich było niegdyś 7 par w zamożnych rodzinach, a w mniej zamożnych co najmniej 2. Potem pozostano przy jedynie dwóch parach. Mimo, że zamożni nie jesteśmy😛 to postanowiliśmy mieć więcej niż 2 pary, a 7 to w końcu szczęśliwa cyfra. Np. na Podlasiu gdzie Łemków nie ma, ale jest dużo prawosławnych nie praktykuje się takiej ilości druhen, ale nie wiem jak było niegdyś. Ja miałam taką fantazję, a przecież ten dzień jest po to aby było tak jak sobie wymarzymy🙂 7 dziewczyn w różowych sukniach to zawsze lepiej niż 2 :):) Wszystkim się podoba ten pomysł🙂 i jakie piękne zdjęcia z siedmioma dziewczynami w różowych kieckach! :):):)

      P.S. Babcia narzeczonego pamięta jak przed wojną było po kilka druhen na ślubach prawosławnych🙂

  2. No to może i ja po raz pierwszy się odezwę (do tej pory tylko podpatrywałam🙂 i podziwiałam bo sama lubię różne ręczne prace – haft krzyżykowy, filcowanie, … no i teraz kwiaty z satyny).
    Suknia cudowna! Zazdroszczę wszystkich przygotowań. Ja sama uwielbiam całą ślubną otoczkę.
    Co do dodatków, to ja osobiście nie mieszałabym kryształków z perłami… chociaż takie perełki w srebrnym odcieniu …hmmmm no może.
    Ceremonia zapowiada się pięknie🙂
    Gratuluje i już życzę szczęścia.

Skomentuj

