Zaproszenia Ślubne z Koronką DIY/ Lace Wedding Invitations

Chciałam się z Wami podzielić radosną nowiną🙂 Otóż dołączyłam niedawno do grona przyszłych Panien Młodych ! W związku z tym liczba postów, pomysłów i inspiracji na blogu znacznie wzrośnie. Na pewno będę się z Wami dzieliła postępami w przygotowaniach, zdjęciami i przemyśleniami🙂 Większość dodatków takich jak akcesoria, ozdoby, zaproszenia, winietki, zawieszki ( jak się pewnie spodziewacie ) mam zamiar wykonać sama. Jest to nie tylko związane z kwestiami finansowymi ( chociaż oczywiście miło jest oszczędzone pieniążki przeznaczyć np. na super buciki do ślubu i biżuterię) ale głównie tym, że odczuwam ogromną potrzebę i chęć zrealizowania ślubu w takiej estetyce jaka jest mi bliska🙂 Cała ceremonia będzie rustykalna i utrzymana w konwencji vintage. Koronki, pastelowe kolory, kwiaty … już nie mogę się doczekać!!!

Dzisiaj chciałam z Wami zainaugurować przygotowania🙂 Na pierwszy ogień pójdą zaproszenia ślubne. Od dawna wiedziałam, że kolorem przewodnim mojego ślubu będzie róż- pudrowy, pastelowy, brudny, brzoskwiniowy połączony z kremem i odrobioną zieleni.  Jednak, ponieważ różowe zaproszenia kojarzą mi się z zaproszeniami na chrzest😛 postawiłam na wanilię, jasny, złoty beż i krem. 30 metrów koronki, tyle samo satynowej tasiemki, godziny spędzone na cięciu, klejeniu i wiązaniu i ból pleców … ale opłacało się!! Każda koperta została dodatkowo osobno ozdobiona stemplowaniem w kształcie listków.

Jestem bardzo zadowolona z efektu, mimo że zdjęcia nie oddają w pełni kolorystyki i delikatności zaproszeń. A w bonusie zdjęcia ukończonych bukietów, które już są u nowych właścicielek i mam nadzieję pięknie będą się prezentować w dniu ślubu.

9 thoughts on “Zaproszenia Ślubne z Koronką DIY/ Lace Wedding Invitations

  1. Gratulacje! Mam nadzieję, że przygotowania swojego ślubu sprawią Ci dużo radości, bo z tym różnie bywa🙂 Kartki wyszły pięknie.
    Widzę nową szatę graficzną🙂 Dawno nie byłam… rss jednak oszczędzają czas😛

    • Dziękuję🙂 Już mam podstawowe sprawy pozałatwiane i zrobiłam to z wielką przyjemnością🙂 A teraz przyszedł czas na najprzyjemniejsze czyli sukienki, dodatki, wystrój sali🙂 @ tematyce ślubnej czuję się swobodnie, może dlatego że jestem na bieżąco i organizowałam śluby w „Nie Mów Pannie Młodej” w dwa tygodnie🙂
      Co do szaty graficznej to już od dawna się przymierzałam do zmian i dzisiaj wreszcie do tego usiadłam razem z siostrą🙂 Nie wiem czy to już wersja ostateczna, ale póki co mi się podoba i tak zostanie🙂 Dziękuję za odwiedziny !

  2. Sliczne zaproszenia! Sama mam zamir wykonac swoje zaproszenia ale na 240 osob to bedzie masakra!! Ale spoko mam jeszczetroszke czasu, jestes moja inspiracją hehhe. W związku z tym mam kilka pytan, jesli to nie tajemnica jak zaproszenia wyglądają , chodzi mi głównie o to jak przymocowac te tasiemki i koronki??Jakiego kleju uzywasz? Bede wdzieczna za odpowiedz!!!

    • Dziękuję🙂 Nic się nie martw, ja mam 245 zaproszonych gości. Są w tym jednak głównie pary i dzieci co w sumie dało 115 zaproszeń🙂
      Używam pistoletu na klej na gorąco. Do nabycia np. w Leroy Merlin.
      Pozdrawiam i życzę udanej i przyjemnej pracy!🙂

  3. Piękne zaproszenia! Trafiłam na nie szukając pomysłu i zachwyciłam się. Sama chciałabym zrobić własnoręcznie zaproszenia na swój ślub, ale czy mogłaby się Pani podzielić ze mną tajemnicą gdzie można nabyć taką koronkę? Niestety w internecie nie mogę znaleźć. Albo nie ma, albo nie umiem szukać… Byłabym wdzięczna za poradę🙂

Skomentuj

