Skarbonki na koperty

Wszystkie wiemy jak wygląda dawanie prezentów Parze Młodej🙂 Świadkowa jest zazwyczaj obładowana pod samą brodę kopertami, kwiatami i innymi prezentami. Jeśli jest bardziej zaradna w porę przygotuje torebkę lub wiklinowy koszyk.Moim zdaniem jednak diabeł tkwi w szczegółach. Warto zatem wcześniej przemyśleć także kwestię skarbonki weselnej. Chcemy przecież, aby wszystko ze sobą harmonijnie współgrało. To drobiazgi i szczegóły, z pozoru nieistotne, tworzą spójna stylistycznie całość, która będzie cieszyła oczy gości a nam przyniesie nieskrywaną satysfakcję😛 Czasem warto wyjść poza standardowe rozwiązania, efekt może być naprawdę zachwycający! Klatki dla ptaków, pudełka przypominające torty… to wszystko to nic innego jak nietypowe skarbonki🙂

Do naszej oferty niebawem włączymy zdobione na życzenie skarbonki na koperty w formie klatek oraz pudełek. Oto kilka przykładów oraz inspiracji tego jak mogą wyglądać takie „akcesoria”, mnie osobiście urzekły klatki🙂 W razie pytań proszę o kontakt: joanna.heart.netgaleria@gmail.com 


15 thoughts on “Skarbonki na koperty

  1. Piękne te klatki! Ja tez będę nie długo starszą ale u nas się przyjęło że to starszy zbiera koperty, a starsza zajmuje się kwiatami i ewentualnymi upominkami. Szkoda bo sama bym takową zakupiła!

    • trzeba zmienić zwyczaj, to kobieta powinna trzymać rękę na kasie🙂 a tak na poważnie to myślę że nie przeszkadza jeśli to starszy będzie trzymał taką klatkę🙂 gorzej jakby koperty wkładał do torebki😛

  2. No nie łatwo zmienić coś co od dawna obowiązuje bardzo żałuję bo chciałabym trzymać taką klateczkę w rękach. A może macie pomysł gdzie umieścić kwiaty lub inne prezenty???

      • Ciekawy pomysł🙂 jednak jeśli Panna Młoda nie jest w stanie błogosławionym może się błędnie gościom kojarzyć😛 U mnie raczej nie będzie przewidzianego wózka ani niczego w tym stylu. Goście w zdecydowanej większości przypadków przynoszą koperty i kwiaty. Ja osobiście uważam, że lepiej nie dawać innych prezentów z kilku powodów: po pierwsze można nie trafić w gust bądź potrzeby, po drugie żeby prezenty się nie dublowały, po trzecie żeby nie było problemów z transportem i magazynowaniem🙂 Chyba, że ktoś robi listę prezentów to co innego…😛

  3. No właśnie a tu przed kościołem dużo gości= dużo prezentów (kwiatów)! Byłabym wdzięczna za jakiś fajny pomysł. Dziękuję bardzo:)

    • Moja będzie miała około 48 cm wysokości. Niebawem będę ją przyozdabiać także na pewno wrzucę na bloga🙂 Będę miała kilka wzorów klatek do wyboru – białe i miedziane. Oferuję zupełną dowolność jeśli chodzi o kolor i sposób ozdobienia🙂 Moja będzie biało-różowa ( brudny, blady róż)🙂

  4. Co do klatek to mam 2 spostrzezenia:
    – kojarza sie , że małżenstwo to trzymanie w klatce, jakby nie patrzeć w tym dniu lepiej tego nie obwieszczac az tak wyraźnie🙂
    – a po drugie dodałabym szczegól mianowicie jakis piekny papier od srodka z namalowanymi ptakami, tak zeby koperty szczególnie te z zawartościa nie wypadły……
    quimera
    http://www.hokusspokus.wordpress.com

    • Mi się tak nie kojarzy🙂 często jest tak, że para młoda wypuszcza z klatki np parę gołębi , a przecież nie symbolizuje to odzyskania wolności ani niczego w tym rodzaju😛 Klatka ozdobna wygląda po prostu ładnie i oryginalnie i nie szukałabym drugiego dna🙂 Jeśli już to symbolika dla mnie jest taka że prezenty są dla nas tak cenne że trzymamy je w klatce :P:P Koperty wkładanie poziomo, jedna na drugą nie mają prawa wypaść🙂 tym bardziej, że taką klatką się nie rzuca tylko leży sobie spokojnie, albo ewentualnie jest przeniesiona kilka razy przez osobę za nią odpowiedzialną. Papier do środka nie jest złym pomysłem, jednak trzeba uważać żeby nie przedobrzyć🙂

      • Taki pergamin może faktycznie fajne wyglądać🙂 Albo coś w stylu delikatnego scrapbookingu🙂 Niestety ja podjęłam się tylko jednej próby tą techniką i chyba pozostanę przy kwiatkach😛

Skomentuj

