Woalki i Kwiaty do Włosów/ Bridal Hair Accessories

Sezon ślubny zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim wzrasta ilość zamówień na ślubne dodatki. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Panny Młode w Polsce powoli otwierają się na coraz bardziej awangardowe dodatki. Ja pozostaję wierna klasyce i nie mam tu na myśli wcale welonów a dodatki w stylu vintage i retro🙂 Woalki, kwiatowe stroiki i opaski… możliwości dopasowania takich dodatków do sukni są nieograniczone. Wszystkie wykonane z najlepszych materiałów i ozdobione naturalnymi perłami.  Oto kilka moich propozycji na ten sezon :P:P Wszystkie dodatki przeze mnie prezentowane są obecnie do sprzedania.


6 thoughts on “Woalki i Kwiaty do Włosów/ Bridal Hair Accessories

  1. Piekne te Twoje stoiki jestem zachwycona i mam takie jedno pytanko co to za material z ktorego zrobiony jest kwiatek na pierwszym zdjeciu ? Jest Boski Pozdrawiam

    • Dziękuję🙂 Jest to rodzaj satyny, jest matowa ( delikatna perła ), stosunkowo gruba i sztywna🙂 Generalnie nie jestem fanką satyny, ale ta jest wyjątkowa🙂

      Pozdrawiam, Asia

  2. Cudowna tkanina wyglada nieziemsko , mam jeszcze jedno pytanko gdzie mozna takie cudo kupic? mieszkam za granica niestety tutejszy rynek jest bardzo ubogi w takie perelki ale jak bede w pl napewno zrobie najazd na miejsce gdzie mozna dostac ten materiał . Obserwuje Twojego bloga od dluzszego czasu i bardzo prosze o czestsze notki , jak ja zaluje ze slub juz bralam bo bukiety z materialu sa takie piekne ;( no ale cuz pozstaje mi je jedynie ogladac moze kiedys zamowie jeden i postawie w wazonie😀 pozdrawiam

    • sama nie pamiętam gdzie ją dostałam szczerze mówiąc🙂 możliwe że było to w Krakowie w Matexie, ale ja w tylu miejscach kupuję tkaniny, że ciężko stwierdzić🙂 Co do notek to postaram się w miarę możliwości dodawać je częściej🙂 Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam🙂 Asia

  3. Piekne srodki w tych kwiatuszkach… czy to samorobne cuda czy gdzies kupowane na starociach… szczerze nie widzialam nigdzie w sprzedazy….? a robia niesamowite wrazenie…

Skomentuj

