Ozdoby Ślubne/ Bridal Flower Accessories and Bouquets

Mimo 20 stopniowego mrozu powoli zaczynają do mnie napływać wiosenne zamówienia. Wiadomo przecież, że sprawy związane ze ślubem i weselem należy załatwiać z dużym wyprzedzeniem  :) Oznacza to że co najmniej do jesieni będę miała ręce pełne roboty, co mnie bardzo cieszy a większa ilość zamówień przełoży się na większą ilość postów🙂 W poprzednim poście informowałam Was, że mam kilka zamówień na ślubne bukiety. „Korzystając” z okazji że jestem chora i całe dnie spędzam w łóżku albo jego okolicy, całe dnie spędzam na robieniu różnego rodzaju kwiatków i kwiatuszków, które w efekcie końcowym utworzą bukiety. Zrobiłam także kilka jedwabnych, delikatnych stroików, które niebawem zostaną wysłane do projektantki Anny Kary.  Poniżej moje kompozycje kwiatowe oraz stroiki do włosów.   Wszystko jak zwykle utrzymane w ukochanym przeze mnie „romantyczno-vintagowym” stylu.

Despite -20 C degrees outside  Brides are starting their preparations for spring weddings. We all know that to make everything perfect for that day we need to start far in advance! A few days ago I informed you about some new orders regarding fabric bridal bouquets. As I am down with flu and spend hours in bed I am trying to make the best of it and make as many bridal accessories and fabric flowers as possible. All romantic and vintage-inspired… 

One thought on “Ozdoby Ślubne/ Bridal Flower Accessories and Bouquets

  1. Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it ;
    ) I am going to return once again since i have bookmarked it.

    Money and freedom is the best way to change, may you be rich and
    continue to guide other people.

Skomentuj

