boho, hippie, rustic … wedding themes

Dzisiaj kolejny, pełen inspiracji post ślubny, a w najbliższych dniach tutorial na dodatek, tym razem niekoniecznie ślubny🙂

Każdy ślub powinien być wyjątkowy! Jestem fanką imprez, które cechuje jakiś motyw przewodni- chociażby kolor. Jest tyle możliwości więc po co się ograniczać?

Jeśli tylko mamy odrobinę wyobraźni i nie boimy się nowości warto postawić na oryginalność i niepowtarzalność. Dla mnie największą inspiracją jest natura ( stąd zapewne moje upodobanie do kwiatowych dodatków) a wymarzonym miejscem na tę uroczystość plener. Poniżej zdjęcia, które wspaniale oddają ulubiony przeze mnie klimat a także suknie i dodatki idealne na ślub w takim stylu.

P.S. Jeśli potrzebujecie pomocy w organizacji ślubu swoich marzeń bądź w stworzeniu ślubnej stylizacji proszę o kontakt mailowy joanna.heart.netgaleria@gamil.com. Mam doświadczenie w pracy jako Location Researcher i Wedding Planner dla programu „Nie mów Pannie Młodej” i nie tylko.





4 thoughts on “boho, hippie, rustic … wedding themes

Skomentuj

