Bombka z Cekinów i Satynowej Tasiemki

Dzisiaj prezentuję Wam moje najnowsze „dziecko”🙂 Była to zdecydowanie najbardziej pracochłonna bańka z dotychczasowych-  jestem z Krakowa i ostatnio oberwało mi się od Taty za „bombkę” i usłyszałam że pewnie zaraz zacznę chodzić na dwór a nie na pole🙂 Jak zaczynałam ją robić miała być zwykłym karczochem, ale w ręce wpadła mi wąska wstążka, zaczęłam kombinować … i przepadłam na kilka godzin😛 Nie było żadnego projektu, ani nawet planu, ale jestem z niej bardzo dumna! Zdjęcia nie oddają jak pięknie się mieni:/ Wybaczcie, ale tutorialu nie będzie🙂 Po  pierwsze była to zupełna improwizacja a po drugie nawet nie wiem jak miałby taki tutorial wyglądać – pewnie musiałby mieć ze 100 zdjęć :P:P

2 thoughts on “Bombka z Cekinów i Satynowej Tasiemki

Skomentuj

