Kwiatowy Pas/ Flower Bridal Sash

Zawsze stałam na stanowisku, że prawdziwą stylizacją tworzą dobrze dobrane dodatki. To, że jestem wielką fanką zestawów „basic” wynika raczej z pośpiechu lub lenistwa niż upodobań🙂

Podobnie sprawa ma się ze stylizacjami ślubnymi. Nawet najprostsza sukienka może robić piorunujące wrażenie pod warunkiem, że jakoś ją urozmaicimy. Jakiś czas temu straciłam głowę na punkcie kwiatowych ( a jakże!)  pasów ślubnych🙂 Do takiego pasa pasuje bardzo delikatna sukienka i subtelna biżuteria. Pasy tego typu wyglądają pięknie nie tylko na Pannie Młodej; świetnie prezentują się  także do letnich sukienek, ale na to jeszcze trochę trzeba poczekać  :/

Poniżej mój pas, kilka inspiracji oraz pomysłów na wykorzystanie takiej ozdoby  oraz  kilka fryzur-warkoczy, które wręcz uwielbiam. Jak szkoda, że moje włosy są jeszcze za krótkie do takich eksperymentów:/

2 thoughts on “Kwiatowy Pas/ Flower Bridal Sash

  1. Świetny pomysł z tym kwiatowym pasem🙂 Mnie najbardziej podobają te z biżuteryjnymi broszkami w środku i połączenie kwiatka z paskami🙂 No i oczywiście bezkonkurencyjne są te na ciążowych brzuszkach – razem tworzą wspaniały duet🙂

    co do warkoczy, to tez podobają mnie się takie niby niedbałe, ale muszę jeszcze dułuuuugo poczekać, aż mi włosy urosną😦

    • Mi się też najbardziej podobają te z broszkami- są po prostu cudne! Właśnie jestem na etapie zamawiania takich broszek z zagranicy, gdyż w Polsce takich nie znalazłam:/ Pasy z kwiatami są idealnym pomysłem na sesję ciążową i piękną pamiątką. A co do warkoczy to też czeka mnie jeszcze kilka dobrych lat zapuszczania zanim uda się z nich wyczarować taką fryzurę😛 dziękuję za odwiedzanie bloga!

Skomentuj

