co to był za ślub…

 

Po zorganizowaniu kilku ślubów i wesel dla programu „Nie mów Pannie Młodej” przyszedł czas na odpoczynek… czyli ślub w rodzinie😛
Na mojej głowie spoczywało przystrojenie sali, wykonanie ozdób dla dziewczynek niosących kwiaty oraz bukietu.


Moja kuzynka od dawna planowała, że kolorem przewodnim na jej ślubie będzie srebro i niebieski. Jako fanka ciepłych kolorów, nie byłam przekonana do tego pomysłu. Szczególnie obawiałam się tego, że srebro nie będzie współgrało z sukienką Panny Młodej, która nie była śnieżnobiała. Czas pokazał jak bardzo się myliłam!🙂
Jak wiadomo NAJWAŻNIEJSZA jest suknia Panny Młodej🙂 Ta szczęśliwie została zakupiona z dużym wyprzedzeniem i wisiała spokojnie w szafie czekając na swoją porę. Sukienki dla druhen były także jednym z priorytetów.
Znalezienie fasonu, który byłby odpowiedni dla wszystkich siedmiu druhen okazało się nie lada wyzwaniem. Pośród dziewczyn znalazły się zarówno te o figurze modelki jak i niskie, obdarzone sporych rozmiarów biustem. Po 2 godzinach przymiarek, przechadzając się pomiędzy wieszakami przypadkowo natknęłam się na sukienkę w idealnym kolorze i to okazał się strzał w dziesiątkę! Prosty krój i optymalna długość sprawiły, że wszystkie druhny przyjęły ją z zachwytem🙂
Wesele odbyło się na polu golfowym. Wnętrze zostało przystrojone klasycznie a na stołach stały bukiety z „dzikich” kwiatów oraz latarnie.

Pani fotograf spisała się świetnie i idealnie oddała klimat i piękno tego dnia!

Skomentuj

