ślubnie…

Pokazywałam już jak wykonać taką opaskę we wcześniejszym poście a teraz przyszedł czas na oficjalne i profesjonalne zdjęcia z imprezy. Dziewczynki były zachwycające ( ach te pozy), Panna Młoda piękna, druhny eleganckie a ja złapałam bukiet (!) który sama zrobiłam ( zdjęcia bukietu już też były prezentowane na blogu). Kolorystyka ślubu to srebro i niebieski. Nie byłam przekonana to tych kolorów, gdyż wolę cieplejsze barwy, jednak całość wypadła zachwycająco! Był to z pewnością najpiękniejszy ślub na jakim byłam! Oprócz opasek i ozdobienia koszyczków byłam odpowiedzialna za wystrój sali oraz inne sprawy estetyczno-organizacyjne. Jak część z Was wie nie jest to dla mnie nowość. Pracowałam jako Wedding Planner oraz Location Researcher przy pierwszej polskiej edycji programu TLC „Nie mów Pannie Młodej”. Program można oglądnąć na TLC w piątkowe wieczory- serdecznie polecam. Jeśli któraś z Was potrzebuje pomocy w organizacji ślubu bądź wesela chętnie posłużę radą! Mam w tym pewne doświadczenie a ślub i wesele jestem w stanie zorganizować w 2 tygodnie (dosłownie!)🙂 Jak to mówią „Szewc bez butów chodzi” … ha ha😛

Skomentuj

