początki…

„Tworzenie” towarzyszyło mi od najmłodszych lat🙂 najpierw rysunek, potem kilka lat lepienia z gliny, aż wreszcie tworzenie ozdób materiałowych- opasek, broszek, naszyjników itp. itd… W wykonanie każdej ozdoby wkładam wiele serca, co sprawia że każda dodatek, który wychodzi spod mojej ręki jest nie tylko niepowtarzalny, ale także dopieszczony w każdym najmniejszym szczególe🙂 Moją pasją zaraziłam siostrę Agnieszkę – artystkę nie tylko z zamiłowania, ale także z wykształcenia. Razem z nią prowadzę sklep internetowy w którym prezentujemy i sprzedajemy nasze dodatki, a naszymi głównymi klientkami są panny młode- http://www.heart.netgaleria.pl.

Chciałabym, aby ten blog był miejscem gdzie będę mogła dzielić się z Wami moimi pomysłami i inspiracjami,  pokazywać krok po kroku jak wykonuję niektóre z ozdób, prezentować stylizację, głównie te z użyciem wykonanych przeze mnie dodatków.

Nie zabraknie ciekawych i kreatywnych gości, którzy zajmują się szeroko rozumianą „sztuką”🙂, aukcji charytatywnych z których cały dochód przekazany będzie na moje ukochane zwierzątka oraz konkursów w których głównymi nagrodami będą dodatki HeArt🙂

Zapraszam Was serdecznie do częstych odwiedzin i komentowania.

Asia

2 thoughts on “początki…

Skomentuj

